Pri instalaci RH5 nejde primountovat NFS server s distribuci

Stepan Kasal kasal na matsrv.math.cas.cz
Úterý Květen 19 19:33:15 CEST 1998

Petr Kyzlink <kyzlink na math.feld.cvut.cz> wrote:
> [...]

Dobry den,
  ze bash bezi na AltF2 to uz tu bylo uvedeno.  Nicmene ja jsem pri upgradu
z RedHatu 4.1 na 4.2 zkousel mount pres NFS a nepovedlo se.
  Podrobnym ctenim tehdejsi dokumentace (pro 5.0 byla dost prekopana) jsem
nabyl dojmu, ze instalace pres nfs je urcena pro lidi, kteri si koupili CD,
ale nemaji CD drive ve svem pocitaci.  Daji CD do jinaho pocitace,
vyexportuji a je to.  A ze se mi instalacni program snazi naznacit neco jako
"I ty hlupacku, kdyz je sunsite kilometry vzdaleny, tak asi bude lepe tam
chodit pres ftp, nemam pravdu?"  coz se mi nelibilo, ale podvolil jsem se.
  Druha hypoteza, kterou jsem si vytvoril, byla takova, ze cesta na sunsitu
je prilis dlouha, a RedHat tam ma nekde najaky kratky buffer.

  Treti hypoteze, ktera mne napadla az ted, ale zda se mi nejpravdepodobnejsi,
je ta, ze to souvisi s tim, ze po spusteni /bin/pwd (nikoli pouze pwd)
v adresari /sunsite/OS/Linux/Redhat dostanu
	/bin/pwd: cannot get current directory: Permission denied
Duvod je v tom, ze po expandovani symbolickych linku dostavame:
  /private/MIRRORS/...
ale v adresari private nema anonym pravo cteni.
Takze strucnejsi priklad tohoto jevu je /sunsite/GNU/mc.

  Neni chyba nekde na sunsite?  Cte Jakub Jelinek tuto konferenci?

Stepan Kasal