Pri instalaci RH5 nejde primountovat NFS server s distribuci

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Květen 15 14:10:58 CEST 1998

% > Hmm. Zkuste to pres ftp, pokud trvate na NFS, poslete mi ip stroje, ja vam
% > to vyexportuju u sebe.
% > Zdenek Mazanec
%   Dekuji za nabidku, ale zkusim to pres ftp. Jenom nas zarazilo, ze ten
% Setup neumoznuje ziskat prompt abychom se mohli porypat v tom, co neni v
% poradku. Pro nas jako administratory by byla takova moznost vhodna a
% Slackware ji umoznuje. I kdyz uznavam, ze pro zacinajiciho uzivatele je
% setup Redhatu pritulnejsi

Redhat ma taky prompt, ale na 2. kozole (Alt-F2).
(Na 3. a 4. konzole jsou systemove hlasky jadra & instalacniho programu.)

% Petr Kyzlink, CVUT, katedra matematiky

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael