Pouzivate nekdo BRIDGE

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan.ohnesorg na feld.cvut.cz
Úterý Květen 19 21:21:32 CEST 1998

Potreboval bych udelat z linuxu bridge. To chodi moc pekne. Jenze ja
mam jeste specialni pozadavek, potrebuji, aby bridge propoustela
jedine pakety rodiny TCP/IP, kdezto normalni propousti i IPX a ten
potrebuji kompletne potlacit. Nevite nekdo jak na to? Nikde jsem nic
nenasel, bridge howto je navic nejak zastarale. Tvrdi, ze bridge se
nahodi pres ifconfig eth0 promisc, kdezto ja se uspechu dockam jedine
pres ifconfig eth0 allmulti up.
Routovani neprichazi v uvahu, protoze ta sit na to ma prideleny maly
rozsah adres. A do proxy arp se mi nechce, je to zbytecne
komplikovane (no tak dobre neni, ale bridge je prece jen
blbuvzdornejsi).

diky
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.