Pri instalaci RH5 nejde primountovat NFS server s distribuci

Středa Květen 20 00:09:01 CEST 1998

On Tue, 19 May 1998, Stepan Kasal wrote:

> Dobry den,
>   ze bash bezi na AltF2 to uz tu bylo uvedeno.  Nicmene ja jsem pri upgradu
> z RedHatu 4.1 na 4.2 zkousel mount pres NFS a nepovedlo se.

Duvod je tento: v adresarich .../redhat-5.0/i386/RedHat/instimage/usr/bin
a redhat-5.0/i386/RedHat/instimage/lib musi mit vsechny soubory atribut x
(spustitelne). No a to na suniste nemaji. Uz asi dvakrat jsem o tom
Jakubovi Jelinkovi psal, on to opravil ale za cas to bylo zase spatne. Asi
mu to tam vraci nejaky mirrorovaci soft nebonejaky glovbalni nastavovadlo
prav nebo janevimco ale je to tak.

>   Podrobnym ctenim tehdejsi dokumentace (pro 5.0 byla dost prekopana) jsem
> nabyl dojmu, ze instalace pres nfs je urcena pro lidi, kteri si koupili CD,
> ale nemaji CD drive ve svem pocitaci.  Daji CD do jinaho pocitace,
> vyexportuji a je to.  A ze se mi instalacni program snazi naznacit neco jako
> "I ty hlupacku, kdyz je sunsite kilometry vzdaleny, tak asi bude lepe tam
> chodit pres ftp, nemam pravdu?"  coz se mi nelibilo, ale podvolil jsem se.

No a dobre jste udelal. Instalace po FTP je, pokud mate dostatek pameti na
to aby se cela disketa nacetla do cache (8 MB je malo, na 16 MB to jde v
pohode), znatelne rychlejsi.

>   Druha hypoteza, kterou jsem si vytvoril, byla takova, ze cesta na sunsitu
> je prilis dlouha, a RedHat tam ma nekde najaky kratky buffer.

Ne. Ja jsem to ze sunsite kdysi po NFS uspesne nainstaloval. A pouzil jsem
cestu /MIRRORS/ftp.redhat.com/....

>   Neni chyba nekde na sunsite?  Cte Jakub Jelinek tuto konferenci?

Je to chyba na sunsite. Muzou za to ty prava. Jakubovi posilam Cc: tohoto
mailu.

Leos Bitto