Pri instalaci RH5 nejde primountovat NFS server s distribuci

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 21 16:19:12 CEST 1998

On Tue, 19 May 1998, Stepan Kasal wrote:

>   Treti hypoteze, ktera mne napadla az ted, ale zda se mi nejpravdepodobnejsi,
> je ta, ze to souvisi s tim, ze po spusteni /bin/pwd (nikoli pouze pwd)
> v adresari /sunsite/OS/Linux/Redhat dostanu
> 	/bin/pwd: cannot get current directory: Permission denied
> Duvod je v tom, ze po expandovani symbolickych linku dostavame:
>   /private/MIRRORS/...
> ale v adresari private nema anonym pravo cteni.
> Takze strucnejsi priklad tohoto jevu je /sunsite/GNU/mc.
>
>   Neni chyba nekde na sunsite?  Cte Jakub Jelinek tuto konferenci?

Jednou se mi stalo, ze jsem na bezicim linuxu (Slackware) chtel instalovat
na jinou partition novejsi versi.  Programu setup jsem rekl, ze chci pres
NFS.  Nebyl se ale schopen namontovat, kdyz jsem mu zadal spravny adresar
s instalaci (/pub/os/linux/ditributions/...  (i se spravne velkymi
pismeny, pochopitelne, ted si je nepamatuju)) (pres ktery to drive slo).
situaci jsem vyresil tak, ze jsem namountoval rucne cely /ftp nebo ja kse
ten export na sunsite jmenuje, a instaloval jsem z local/pre-mounted
directory.

Jo, mimochodem, kdyz se podivate, co hlasi sunsite za mounty, tak tam jsou
masiny, ktere se tam mountily uz pred vice nez rokem a od te doby tam
nebyly.  :-)

Bohumil Chalupa