problem s libXt.so.6, instalace SO4

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Květen 20 16:05:56 CEST 1998

Ahojte!
Nedam si pokoj. Porad do toho musim stourat.
Pri pokusu o instalaci StarOffice 4.0 na RH 5.0 mi instalacni program
ze SO zarval neco jako ze ocekava na radku 1 token a ne pismeno I.
V readme k SO 3.1 je napsano, ze je treba mit v Linuxu nejmene
libc-5.4.4 a ze kdyz to tam neni, tak to hlasi tu divnou hlasku.
V readme k SO 4.0 je napsano ze treba nejmene libc-5.4.22 .
No, ja jsem mel nejakou libc-5.3.3x protoze tu si s sebou prinesl
netscape. Udelal jsem tedy rpm -iv --force libc-5.4.38 a netscape
stejne jako instalator SO4.0 zacali tvrdit, ze maji problem
s libXt.so.6 - nemuzou ji nahrat. Coz je divny, protoze ldconfig -p
ji vypisuje (oni vlastne hlasi ze nemuzou nahrat a ne najit...).
Moje dalsi akce byla
 rpm -e --nodeps libc-5.3.3x (to cislo uz presne nevim - ta puvodni z
RH50).
 Pak jsem udelal neco (asi reboot) a netscape zacal fungovat.
SO 4.0 nikoliv.
Dalsi akce
 rpm -Uv libc-5.4.44-1rh42.rpm
probehla bez problemu, tak jsem si rikal hura. A nefunguje netscape:
/usr/lib/netscape/netscape-communicator: can't load library 'libXt.so.6'
Reboot nepomaha (ldconfig -v taky ne).
A ja chci vyzkouset, jestli ten SO setup nepojede s tou libc-5.4.44 .
On samozrejme hlasi taky: can't load library 'libXt.so.6'
Uz nevim, co s tim.
Jeste jsem zkousel rpm -e --nodeps XFree86-libs...
a opetne nainstalovani, protoze rpm mi prozradil, ze
/usr/X11R6/lib/libXt.so.6.0 pochazi odtamtud.
Pomozte, prosiim.... (nainstaluju SO4.0 a uz nebudu na ld sahat).
Jo, jeste mam ld.so-1.9.5-5 , coz by melo byt v poradku.
Diky.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743