FAQ: Re: problem s libXt.so.6, instalace SO4

Kristof Petr Petr_Kristof na fce.vutbr.cz
Středa Květen 20 16:22:32 CEST 1998

Robert Follner wrote:

> Ahojte!
> Nedam si pokoj. Porad do toho musim stourat.
> Pri pokusu o instalaci StarOffice 4.0 na RH 5.0 mi instalacni program
> ze SO zarval neco jako ze ocekava na radku 1 token a ne pismeno I.

Zdravim,

souhrou nahod je instalace SO4.0 opravdu slozitejsi, nez by mela byt.

SO4.0 vyzaduje knihovnu libc-5.4.22 a vyssi. Tento balik od RedHatu
nanestesti obsahuje chybu, a proto se cela vec komplikuje.

Na ciste instalaci RedHatu 5.0 to lze udelat napr. timto
"kutilskym zpusobem":

1) Pracuji jako root

2) Stahnu si balik

ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/distributions/redhat/contrib/hurricane/i386/
 libc5-5.4.38-3.i386.rpm

a podivam se do nej pomoci MC (pouziji nejnovejsi verzi).
Soubory libc.so.5.4.38 a libm.so.5.0.9 nakopiruji do adresare:

/usr/i486-linux-libc/lib/

smazu stare linky libc.so.5 a libm.so.5:

rm libc.so.5
rm libm.so.5

a udelam nove:

ln -s libc.so.5.4.38 libc.so.5
ln -s libm.so.5.0.9 libm.so.5

A na zaver spustim ldconfig -v

To by melo byt (jestli me pamet neklame) vsechno.

Podotykam, ze od tohoto tydne je nova verze SO4.0
ServicePack_3! Zmeny jsou pry tak rozsahle, ze nelze
udelat upgrade. Musi se stahnout celych 53Mb
a udelat novou instalaci.

Tu starou nebude od veci smazat vcetne vsech konfiguracnich
.souboru, aby mel clovek jistotu, ze to nebude blbnout.

          pk