Sprava updates (Re: lynx a chrset windows)

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Středa Květen 20 17:20:36 CEST 1998

Radovan Garabik wrote:

> Jeeff <jeeff na fornax.elf.stuba.sk> wrote:
>  : ahojte.
>  :
>  : uz dlhsiu dobu sa snzim rozchodit, aby mi lynx prijal stranku s win-1250
>  : kodovanim. Neviem ci nie je problem v proxy, lebo ked idem bez proxy tak
>  : stranku natiahne (ale takto idu len slovenske stranky). Pritom to roby aj
>  : pri strankach, ktore pouzivaju modczech, ktory by mal robit prekodovanie.
>  : Ked idem na takuto stranku, tak mi to hodi:
>  : text/html;charset=windows-1250  D)ownload, or C)ancel
>  :
> [...]

Nejsem moc site-u znaly clovek, ale je nekde neco jako archiv nekolika
poslednich verzi
zarucene fungujicich a odzkousenych baliku s parradkovym "Co je noveho ve
verzi"? Pokud ne, nedalo by se to (treba v ramci CZLUGu) neco takoveho udelat?
Mam totiz dojem, ze tim by se o 20% zmensil pocet dotazu, jejich jednoduchu
odpovedi je pouzij novy balik, ten stary to neumi.
Jenom v Red Hatu je obrovske mnozstvi baliku a kdybych mel jeste k tomu
prochazet
vsechny ostatni site-y k balikum, ktere pouzivam, a jejich bugreporty, asi bych
se zblaznil a nedelal v praci nic jineho. Spousta lidi by chtela vyuzivat Linux
i na neco jineho nez jsou jeho neustale upgrade-y. Ono treba jen sledovani
patchu pro kernel je pekna sranda. Neco jineho by bylo, kdyby jsem si mohl dat
do cron.weekly skript upgrade_to_latest_versions , ktery si sam stahne vsechny
nove verze programu, prekonfiguruje,...

Za delku si davam modry putnik.

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz