Sprava updates (Re: lynx a chrset windows)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Květen 20 20:18:13 CEST 1998

   Datum: Wed, 20 May 1998 16:26:22 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Ota Buchta <otalinux na buchtovi.cz>

Preji prijemny den,

   > zarucene fungujicich a odzkousenych baliku s parradkovym "Co je
   > noveho ve verzi"? Pokud ne, nedalo by se to (treba v ramci
   > CZLUGu) neco takoveho udelat?  Mam totiz dojem, ze tim by se o
   > 20% zmensil pocet dotazu, jejich jednoduchu odpovedi je pouzij
   > novy balik, ten stary to neumi.

naprosto souhlasim. Neco takoveho existuje - jmenuje se to
http://freshmeat.net/. Dalsi moznost je stahovat si pravidelne obsah
ftp://ftp.redhat.com/pub/contrib/hurricane/ ;-)

   > vsechny ostatni site-y k balikum, ktere pouzivam, a jejich
   > bugreporty, asi bych se zblaznil a nedelal v praci nic
   > jineho. Spousta lidi by chtela vyuzivat Linux i na neco jineho
   > nez jsou jeho neustale upgrade-y.

Opet dodam jedno URL ;-) Staci sledovat RedHat errata pro Tvoji
architekturu a general errata. (Nebo opet mirrorovat si updates ;-)

   > Ono treba jen sledovani patchu pro kernel je pekna sranda. Neco

To mas pravdu, ale pokud mas nainstalovano 2.0.33 nebo Alanovo pre,
staci sledovat http://roadrunner.swansea.uk.linux.org/alan.shtml
pripadne primo ftp://ftp.uk.linux.org/pub/linux/alan. No a pokud

SnowWhite:/home/pavel$ uname -r
2.1.102
SnowWhite:/home/pavel$

tak jiste vis, co delas a ctes linux-kernel...

   > jineho by bylo, kdyby jsem si mohl dat do cron.weekly skript
   > upgrade_to_latest_versions , ktery si sam stahne vsechny nove
   > verze programu, prekonfiguruje,...

Tak tohle bych zcela jiste nikde neudelal :-( Pokud napr. novy RPM
balik ma jinou syntaxi konf. souboru...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz