Sprava updates (Re: lynx a chrset windows)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Květen 20 20:47:53 CEST 1998

otalinux na buchtovi.cz (Ota Buchta) writes:

> [...]
> pouzij novy balik, ten stary to neumi.  Jenom v Red Hatu je obrovske
> mnozstvi baliku a kdybych mel jeste k tomu prochazet vsechny ostatni
> site-y k balikum, ktere pouzivam, a jejich bugreporty, asi bych se
> zblaznil a nedelal v praci nic jineho. Spousta lidi by chtela
> vyuzivat Linux i na neco jineho nez jsou jeho neustale
> upgrade-y. Ono treba jen sledovani patchu pro kernel je pekna
> sranda. Neco jineho by bylo, kdyby jsem si mohl dat do cron.weekly
> skript upgrade_to_latest_versions , ktery si sam stahne vsechny nove

A co ti brani si to do cronu dat? Staci si mirrorovat patricny adresar
v podstromu redhat/...../updates a pak nasledne podle toho, co mas
nainstalovane to upgradovat?

Ikdyz tedy.... sam bych to asi nedelal.