Sprava updates (Re: lynx a chrset windows)

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Čtvrtek Květen 21 10:59:32 CEST 1998

On Wed, 20 May 1998, Pavel Janik ml. wrote:

>    > jineho by bylo, kdyby jsem si mohl dat do cron.weekly skript
>    > upgrade_to_latest_versions , ktery si sam stahne vsechny nove
>    > verze programu, prekonfiguruje,...
>
> Tak tohle bych zcela jiste nikde neudelal :-( Pokud napr. novy RPM
> balik ma jinou syntaxi konf. souboru...

No existuje pomerne zdarily programek autorpm. Stahuje upgrady za Vas a
muzete nastavit, ktere baliky ano, ktere neistalovat, ktere stahnout a
donunit roota, aby je naistaloval rucne a pod.

Ja to pouzivam k necemu trochu jinemu. Upgraduji pres to svoje vsechny
servery. (Delat to rucne bylo sileny. Ted si jen vyrobim rpm-ko a
vyzkousim na jedne masine a dam do spravneho adresare a je to.) Prime
upgrady do RH jsem nezkousel, protoze moje dostribuce se s jeich s par
podstatnych vecech rozchazi.

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz