CD RH 4.2

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Květen 21 06:20:41 CEST 1998

Ja jsem stim zacal prave ted ale na instalaci 4.2 jsem si sehnal
cisty disk 1,2 GB, druhy problem je ze sitovou kartou, 4.2 jeste
neumi poznat PCI, takze si opsat jaky ovladac karty pouziva 5.0
v 4.2 jsou nektere konfigurace v /etc/ a 5.0 /usr/local/etc
napr samba.
S IB jsem prave zacal (take mi jede na NT), instalace bez potizi
pomici isql jsem se pripijil na IIB na NT. Pres Gbak jsem prenesl
databazy (asi 14 MB). To je zatim vsechno az bude vic casu budu
pokracovat dal. Osobne bych chtel NT nahradit L ale to zavisi na vysledcich
testu.
IB na RH5.0 by snad mela fungovat problem je ze pouziva lib5 pokud se
doinstaluje ale nevim ja ji na 5.0 doinstalovanou mam.

Daniel Prynych