Upgrade RH4.2 na RH5.0

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Květen 21 06:25:08 CEST 1998

Me to proslo be z problemu ale ja nemam vsechny veci z RPM,
pozor na presun konfiguraci z /etc/ do /usr/local/etc
v kazdem propade je nutno zazalohovat passwd a shadow,
budou vytvoreny (alespon u mne byly) z cela znova,
a provest upgrade initscript shadow-utils atd.
Daniel Prynych