Instalace Debianu pres FTP

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Květen 21 11:41:10 CEST 1998

On Tue, 19 May 1998, Jan Kurik wrote:

>     Dobry den,
>
> mam nainstalovany Debian Hamm z CD, na kterem jsem chtel upgradovat nektere
> baliky pres FTP.
>     Kdyz jsem v programu dselect vybral Access->ftp a vyplnil prislusne
> udaje ohledne serveru (pouzil jsem ftp.muni.cz), tak mi to bezprostredne po
> navazani spojeni vypsalo nasledujici hlasku :
>
> FTP ERROR - Can't call method "_close" without a package or object reference
> at /usr/lib/perl5/Net/FTP.pm line 689, <STDIN> chunk 8.
>
>     Nevite nekdo co to ma byt ? Co tomu mu chybi, ci prebyva ?

 Ja jsem mel podobny problem, pri instalaci z ftp. Bylo potreba udelat
nasledujici:

	1. Stahnout normalnim ftp nejnovejsi baliky dpkg-ftp, libnet-perl
 a asi i dpkg a perl
	2. nainstalovat je prikazem dpkg -i soubor_baliku.deb
	3. spustit znovu dselect a vybrat ftp.

Potom uz mi instalace chodila. Mozna staci instalovat pouze balik dpkg-ftp
(ftp://nonus.debian.org/debian/hamm/main/binary-i386/base)

						Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *