problem s procmailem...

linuxcon na ToMiK.ssakhk.cz linuxcon na ToMiK.ssakhk.cz
Úterý Květen 19 19:58:32 CEST 1998

Mam tento problem :
 Mam linuxofsky server a samozrejme mi na nej chodi posta...
 A ja potrebuji, aby gdyz mi tedy prijde nejaka ta posticka, tak aby
mi ten prastenej server poslal email na nejaky_cislo na sms.eurotel.cz
mno proste aby mi poslal smsku..
tak jsem patral, az jsem vypatral, ze je to mozno pomoci procmailu
taxe jsem udelal nasledujici :
do souboru ".forward" jsem dal radek "|procmail"
a vytvoril jsem jeste soubor ".procmailrc" a do neho jsem napsal:

FROM=`formail -rt -xTo:`
SUBJECT=`formail -xSubject:`
:0 c:
| ( echo "Subject: MAIL :"$FROM:$SUBJECT) | $SENDMAIL -t 134491 na sms.eurotel.cz

mno...taxe smsky mi chodej....prichozi majliky mi zustavaj na serveru, ale
naskytl se ten problem, ze gdyz si zkousim vybrat mail pres POP3, tak
OUTLOOK se vubec nepripoji a gdyz se teda pripojim pres telnet na port 110,
a zadam username a password...jak to normalne de, tak mi to napise
nasledujici

-ERR being read already /usr/spool/mail/tomik

coz me pekne sere...atp....
please...pokud negdo vite, co s tim...pomozte uplnymu uchu... dik :)))