ppa.o modul v 2.1.x jadrach

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Květen 21 17:31:22 CEST 1998

Zdravim,

pouziva niekto paralelny zip spolu s 2.1.x kernelom?
Pokusal som sa pripojit ho, ale po 'modprobe ppa' dostanem hlasku

/lib/modules/2.1.103/scsi/ppa.o: init_module: Device or resource busy

a ziaden modul sa nenatiahne. Aky ma ta hlaska zmysel? Paralelny port
(parport.o, parport_pc.o), printer (lp.o), scsi (scsi_mod.o, sd_mod.o) mam
ako moduly.

Pokial najprv natiahnem parport_pc (modprobe parport_pc), az potom ppa tak
dostanem:

/lib/modules/2.1.103/scsi/ppa.o: init_module: Device or resource busy
parport: Device or resource busy

s tym rozdielom, ze oproti prvemu pripadu sa este natiahnu moduly scsi_mod.o
a sd_mod.o.

S jadrom 2.0.32 mi zip funguje.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----