Konfiguracia X-windows

Stefan Stieranka stierankas na ppsdetva.com
Pátek Květen 22 08:23:27 CEST 1998

Caute.
Asi mam blbu otazku, ale chcem skusit Linux (Win95 na uz pekne stve) a tak
som si na skusku nainstaloval Monkey verziu. Neviem vsak nakonfigurovat
X-windows a ide mi to v mode 320x200 co je bieda.
Skusal som uz vsetko mozne ale cez "xf86config" to neviem spravit. Ked to
akoze spravne nakonfigurijem (aspon si myslim) tak mi to ani nenastartuje.
Pisu tam ze by sa mali dat prepinat graf. mody ale nejdu a nejde ani
virtualna obrazovka. Mam grafiku S3 2MB. Neexistuje nieco na prehladnejsiu
konfiguraciu.

Za radu dakujem
  stierankas na ppsdetva.com