LN a PS Level2 (Was: Re: Linuxove noviny)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Květen 23 12:11:35 CEST 1998

   Datum: Fri, 22 May 1998 09:53:07 +0200 (MEST)
   Odesilatel: Miroslav Lednicky <lednicky na spszl.zln.cz>

Preji prijemny vikend,

   > Napodobne. Ted jsem to zkousel a taky jsem si nepocetl.

mohl by mi prosim kazdy, kdo ma problemy s prectenim posledniho cisla
poslat:

	gs --version|mail Pavel.Janik na inet.cz -s"GS VERSION"

Dekuji. Predpokladam, ze mi dojde vse <3.33. Ja jsem to zkousel na
svem pocitaci (gs 5.10) a na cistem RedHatu 5.0 (gs 3.33) a probehlo
to bez problemu. Proc to ale vzniklo? Testoval jsem Acrobat Reader a
tisk TrueType fontu z PDF vytvoreneho pdfTeXem do Postscript Level2 a
pozapomel jsem v nabidce pro tisk kliknout na to spravne tlacitko.

BTW - dnes, tedy v dobe, kdy spolecnost Adobe Systems Inc. ohlasila
Postscript Level3 je postscriptovy RIP, ktery nezvlada Level2 asi
zastaraly... Ale priste si dam pozor:-) (Nebo spise budeme ps
generovat z DVI nebo pomoci pdftops.)
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz