Konfiguracia X-windows

Vojtech Bubnik xbubnik na cs.felk.cvut.cz
Pátek Květen 22 12:34:25 CEST 1998

In article <895830220.278276 na virtual.netlab.sk>, "Stefan Stieranka" <stierankas na ppsdetva.com> writes:
>To som zasa ja!
>Prepinanie Ctrl+Alt+plus a minus na numerickej nefunguje. Ono to vypada ako
>keby to detekovalo len 64Kb VRAM.
>Ina konfiguracia nejde nastavit, pretoze sa X ani nespusti.
>
>Za radu dakujem
>  stierankas na ppsdetva.com

Bohuzel se mi stalo to same, kdyz jsem instaloval Monkey Linux na pocitac
s nejakou kartou s novym S3 chipsetem. Pravdepodobne XServer neumi tento
chipset a tak si mysli, ze ta karta ma jen 64K VRAM. Doporucuji
stahnout takovy XServer, ktery ma explicitne uvedeno, ze Vasi videokartu
(nebo chipset) podporuje.

Vojta

PS: za nepresnosti mnou podane nerucim :-)