Konfiguracia X-windows

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pátek Květen 22 13:07:25 CEST 1998

On Fri, 22 May 1998, Vojtech Bubnik wrote:

>Bohuzel se mi stalo to same, kdyz jsem instaloval Monkey Linux na pocitac
>s nejakou kartou s novym S3 chipsetem. Pravdepodobne XServer neumi tento
>chipset a tak si mysli, ze ta karta ma jen 64K VRAM. Doporucuji
>stahnout takovy XServer, ktery ma explicitne uvedeno, ze Vasi videokartu
>(nebo chipset) podporuje.

V tomhle pripade je nejspis systemove reseni (alespon podle dokumentace)
stahnout si balicek "S3" z distribuce monkeye a podle dokumentace ho
nainstalovat.
Tzn. nakopirovat ho do adresare \linux\install a spustit Monkey.

  Milan Kopacka

--
bash$ \(-
bash: (-: command not found