ako na jednoduchu grafiku pod iksami?

Michal Lindner bear na mystique.sk
Pátek Květen 22 14:22:10 CEST 1998

Zdravim,

 Neviete mi niekto poradit, ako by som mohol vyriesit nahadzovanie grafiky
do X okna, povodne som to chcel robit aj pre SVGAlib, ale ten ma okaslal a
o mojom Matroxe povedel, ze je to OAK.

Potrebujem nasledujuce funkcie:
- otvorit okno (to som zvladol aj s Xlibom)
- co najrychlejsie nakopirovat do okna screen buffer
- v pripade resize okna zistit novu velkost okna (nie je nutne)

Chcem to pouzit na 3D v realnom case, takze to nahadzovanie screen buffra
by malo byt maximalne rychle.

Potrebujem poradit, ako by som to mohol robit.
Asi by som to najradsej spravil s Xlibom, ale nejako som nepochopil, ako
pracuje a na moju malu pamat ma pridlhe prikazy:-(
Budem povdacny za kazdu pomoc.

bye,
 Bear

P.S. - Neviete niekto, ako sa v pine zbavim toho From: cz.comp.linux?