Attachment v ms-tnes, co s tin

Pátek Květen 22 14:29:48 CEST 1998

Martin Dostal <dostal na jrc.cz> writes:

> Pouzivam ke cteni mailu Netscape4 anekolikrat se mi stalo, ze mi
> prisel mail s attachmentem ktery vypadal takto.
> Je to poslene MS mailu. Ani po dlouhych hodinach pokusu jsem nedokazal ten
> soubor z toho mailu dostat.

Netscape pro cteni posty nepouzivam, takze mozna nejsem zcela v
obraze, nicmene zkuste mail (vcetne hlavicky) ulozit do nejakeho
souboru "soubor", a pak spustit "metamail soubor". Neni-li format
mailu poskozen, melo by Vam to nabidnout moznost ulozit attachment do
souboru pod nejakym jmenem. Pokud nenabidne, je pravdepodobne format
poskozen a Netscape je v tom nevinne.

Moje zkusenost je, ze odhalovanim tajemstvi produktu firmy Microsoft
clovek jen ztraci cas. S timto poznanim bych pristupoval i k tomu
mailu.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR