Velkost buffera pre forwarding

Jan Varga varga na utcru.sk
Neděle Květen 24 14:42:47 CEST 1998

Petr Simek wrote:

> K fragmentaci nedochazi nedostatkem buferu - nekde v ceste mate nastaveno
> MTU < 1514 . Takze router ktery to ma nastaveno, kazdy packet vetsi nez
> MTU fragmentuje. Takto fragmentovane packety uz ostatni routery dale
> prenaseji, slozit si je musi az prijemce ..

Asi som zle polozil otazku, nesnazim sa odstranit fragmentaciu, praveze som
schvalne znizil MTU aby sa zlepsili odozvy
Chcel by som zvacsit bufer (ak sa to da) na routry, ktory to fragmentuje
(Linux)

V suvislosti s tymto uvediem este jednu zaujimavu vec, ktora sa mi stala:
Pri znizeni MTU (1500->296) na routry, ktory sluzi ako default gateway, sa
sice zlepsili odozvy, ale sluzby postavene na
protokoloch  SMTP a NNTP (mail,news) sa strasne spomalili. Jedine co pomohlo
bolo znizenie MTU aj pre sietove karty serverov
To je zatial jedine riesenie.

S pozdravom
Jan Varga