Novy Linuxovy server

Martin Kafara kafara na ipex.cz
Pondělí Květen 25 01:52:21 CEST 1998

Zdravim,

jelikoz jsem porad shanel nejake manualy, recenze, reference, utilitky
atd. pro Linux a mel jsem s tim vzdy dost prace, rozhodl jsem se
vytvorit novy web o Linuxu, kde by tohle vse melo byt k mani.

Prosim Vas tedy o pomoc. Pokud mate to , co by tam mohlo byt, dejte mi
vedet, pripadne to hned poslete. Nejlepe v cestine.

Mym snem je, aby tam bylo opravdu vse. A hlavne aby to bylo na jednom
serveru, ktery bude poskytnut k mirrorovani. Jde o to, aby se uzivatel,
ktery se dostane do problemu nemusel zabyvat hodinovym hledanim v siti,
ale hned si sel pro radu a vedel, ze ji tam najde.

Server je na lince 128kbps a behem nejakeho mesice ci dvou bude na
256kbps.

Dekuji za veskere navrhy a pomoc.

Martin Kafara