squid a ftp

Tomas Pohanka pohanka na sup.pvt.cz
Pondělí Květen 25 07:40:53 CEST 1998

Radek Vybiral wrote:

> Odpoved je jednoducha. Squid toto proste neumi. On neni SOCKS FTP proxy.
> Na to se musi pouzit jiny soft. Nejlepe SOCKS server :)

Nebo lze pouzit Firewall Toolkit od firmy TIS (http://www.tis.com).
Ten ma v sobe jednoduche gatewaye pro ruzne sluzby. Pouziti sice neni
transparentni, tak jako pri pouziti SOCKS serveru, ale zato jej muzete
pouzit s kazdym klientem (nemusi byt prizpusoben pro spolupraci
se SOCKS).

Tom

> R.V.

 PVT a.s. Sumperk, Zerotinova 81                    ##
 Czech republic                   ##########   ##  ##      ##
 e-mail: pohanka na sup.pvt.cz       ##            ####       ##
 tel: +420 649 393203             ##             ##        ##