2 eth karty

Borek Lupomesky lupomesk na sun.ujep.cz
Pondělí Květen 25 13:12:22 CEST 1998

On Mon, 25 May 1998, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> Z cehoz teda vyplyva, ze by nejspis stacilo karty prohodit eth0<->eth1
> :> (pokud jsou pouze dve).
>
> no .. tak som sa vykaslal na maturovanie s kartami a strcil som tam dve
> 3c900 PCI a mam po probleme .. spoznalo ich obe na prvy krat bez nejakych
> problemov .. doporucujem pri problemoch ..

   3c900/905/905B jsou problem-free karty. Prave jsem testoval Linux
IP/IPX router s temito kartami a slapalo to uplne bez problemu (az na to,
ze jsem potreboval .34pre15, kvuli 905B).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========