2 eth karty

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Květen 25 13:12:11 CEST 1998

:> Z cehoz teda vyplyva, ze by nejspis stacilo karty prohodit eth0<->eth1
:> (pokud jsou pouze dve).

no .. tak som sa vykaslal na maturovanie s kartami a strcil som tam dve
3c900 PCI a mam po probleme .. spoznalo ich obe na prvy krat bez nejakych
problemov .. doporucujem pri problemoch ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying