Chybny Xconfigurator v rh 5.0?

Ota Buchta otalinux na buchtovi.cz
Pondělí Květen 25 15:04:54 CEST 1998

Doma jsem se snazil rozjet nejnovejsi vydani rh 5.0 a zhavaroval jsem na
X-ech.
Mam 4MB S3 ViRGE a (bohuzel) stary 14' SVGA monitor.
Xconfigurator spravne nasel S3V, zeptal se na monitor, kde jsem
mu dal Custom-800x600 56Hz a at jsem dal jakykoli vert. sync. range,
vzdy mi doporucil
rezim 640x480 8bit
Po startx
po par testech zahlasil nejakou silenou chybu 11 a at poslu jako zpravu
o chybe serveru
cely vypis a blablabla.
Mel jsem u sebe disk s rozchozenymi X z prace (taky S3V) a tak mi zena
(ucitelka Matematiky a Deskriptivni Geometrie, aneb jak je potrebne mit
po ruce nezasveceneho cloveka :-) ) poradila, at testnu pouzit nastaveni
rozchozenych X-u. Zkopiroval jsem
XF86Config a X-y se rozjely !!! Sice jsem musel potom jeste
zapoznamkovat vetsinu modu pro monitory, ale vse mi jede ted OK.
Proto by mne zajimalo, jestli ma jeste nekdo podobne zkusenosti, nebo
jsem v divadle nebyl pouze ja.

--
Oto Buchta, otalinux na buchtovi.cz