2 eth karty

Pondělí Květen 25 15:23:12 CEST 1998

>    3c900/905/905B jsou problem-free karty. Prave jsem testoval Linux
> IP/IPX router s temito kartami a slapalo to uplne bez problemu (az na to,
> ze jsem potreboval .34pre15, kvuli 905B).

POZOR! Nejsou.
Posledni problemy s driverem byly s podporou 905B, ktera je v 0.99,
karty obcas nesly probudit, kdyz je W'95 uspi, atd. Ja mam problemy s
routerem, kde je vic nez jedna 905. Obecne ten driver stale pada, kdyz
pres nej pustite opravdu intenzivni IPX provoz. Na bezne smrdlani to
staci.. ale... Nektere verze driveru vykazuji pokles rychlosti, nikdo
presne nevi, cim to je. Donald Becker na tom intenzivne pracuje, ale
nedavny fallback na 0.46 v 34pre?? mluvi za vsechno.

PS: V poslednim pre16 je 0.99E, vortex konferenci sleduji uz dlouho.
    Chci ted vyzkouset nove SMC (uz nemaji Tulip chip, budu to zkouset
    tenhle tyden).

Co se tyka 90x karet, mam jich tady spoustu a vsude s nimi je alespon 1
problem (Wokna, BootROM, Linux, ....). Uz jsem o tom nekolikrat do
konference psal.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution