X-windows

Úterý Květen 26 10:11:22 CEST 1998

X server nepobezi, pokud neumi Vasi grafickou kartu. Musite pouzit
prislusny X server (1 binarka) a udelat na ni linku:

ftp://ftp.vslib.cz/pub/mirrors/slackware-3.4/slakware/x22/x331s3v.tgz

cd /
tar xzf x331s3v.tgz
sh install/doinst.sh
rm -r install

S3 je ruzne od S3 Virge!

Editace /etc/XF86Config je na delsi vypraveni. Zkuste:

http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/texts/XFree86-HOWTO.old

... on totiz novy maintaner vypustil cast o rucni konfiguraci. To neni
dobre - kdo ma porad nekam klikat :-(

> uz som tu pisal o problemoch s konfiguraciou X, ktore nemozem s Monkey
> rozchodit na S3VIRGE. Uz som dospel k stadiu ze mi X detekoval tento chip
> (aspon ho vypislal), no stale mi to dava 320x200 a aj na virtualnej
> obrazovke (stahol som totiz nejaky balicek pre S3). Ked som rucne upravil
> virtual aspon na 640x480 tak mi to totalne rozhodilo obraz. Neviem kde moze
> byt chyba.
> Ja myslim ze by tam malo ist nastavit (na S3) aj obycajna VGA, alebo nie? Ta
> sa vsak nechyta. Stale len tych blbych 320x200.
> Asi sa budem musiet dalej trapit s Win95 :-).

To je prave omyl. VGA jsou kompatibilni jen v techto nizkych rezimech.
Proto vsude potrebujete ovladace. Vyrobci se proste nedohodli.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution