Neda sa odhlasit z konferencie

Stanislav Boscik stanislav.boscik na usa.net
Pátek Květen 29 23:48:59 CEST 1998

No, byl jsem do konference prihlaseny ze dvou ruznych adres a chtel
jednu zrusit.
Poslal jsem na listserv asi 5 mailu (po druhem neuspesnem sel na
listeserv HELP) se:
unsubscribe linux
unsibscribe linux muj na email
a vsechny mozne kombinace. listserv se neobtezoval mi odpovedet ;-(
Pote jsem poslal ten druhy prikaz na odhlaseni (tusim ze je to signoff,
viz. HELP).
Okamzity uspech.
Neni na liserv na muni.cz skutecne nejaky problem?

Stanislav Boscik