vypnuti lockd + SMP patch na 2.0.33

Úterý Květen 26 15:55:11 CEST 1998

> nainstaloval jsem si jadro 2.1.102. Funguje dobre, jedine s cim mam vazne
> problemy, je lockd. Chtel jsem ho nejak vypnout, ale pri konfiguraci jsem
> na tuto moznost nenarazil. Tak jsem se chtel zeptat, jestli to nejak jde
> (mozna jsem se prehlidl, nebo nejak jinak, napr. vypnuti podpory NFSD
> bohuzel nepomuze).

Zkusil bych 2.1.104pre1, protoze 102 je mirne obsolet a nejake drobne
problemy se posledni dobou na 2.1.x resily.

http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/v2.1/linux-2.1.103.tar.bz2
http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/testing/pre-patch-2.1.104-
1.gz

> Druha otazka: nevite, jestli jsou nekde (kde?) nejaky patche pro 2.0.33 pro
> provoz s podporou SMP? Pokud to rozbehnu s SMP, tak pocitac s 2.0.33 za
> nejakou dobu (rekneme zhruba 5 hodin) intenzivniho provozu bezpecne vytuhne
> s hlaskou ,,Aiee, scheduling in interrupt vector XXX`` nebo tak nejak. Jadro
> 2.1.102 je v pohode, ale zas mam problemy s tim lockd.

Zkuste:
http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/kernel/2.0.34pre/patch-
2.0.34pre16.gz

jinak 2.0.xx mi se SMP padalo, kdyz byly chyby na disku. Vyresilo se to
novym SCSI diskem, ktery nechyboval. Pri jednom procesoru se jadro drzelo,
jen nadavalo, pri dvou misto nadavani lehlo vyse popsanym zpusobem.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution