KDE-Beta4.1 z RedHat5.0/contrib

Petr Bohdan bohdan na ramert.cz
Úterý Květen 26 17:03:42 CEST 1998

Ano, ja jsem ho instaloval na cisty RH 5.0. Rpmka na i386 byly z ftp://sunsite.mff.cuni.cz/X11/Desktops/KDE

Ac se to muze zdat podivne, nic jsem nekompiloval, ani Qt (ja VIM, ze je tam napsano ze si to maji vsici prekompilovat, ale riskl jsem to:) jen jsem ve fvwm spustil glint a nechal jsem ho vsechno sakumprask nainstalovat. Pak jen upravit ~.xinitrc (doplnil jsem radek startkde) a...
...startx

P.S. Mam jen pocit ze jsem si jeste hral s PATH, ale to uz je o necem jinem