rsh + root

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Úterý Květen 26 17:05:54 CEST 1998

Dobry den !

Mam mozna trivialni dotaz. Po prostudovani man rsh jsem nikde nenasel
zminku o tom, ze rsh nemuze spoustet root. To, ze nemuzu spostet
rsh-lem  na druhem pocitaci program  jako root to mi prijde logicke. Ale
ja potrebuji spustit program jako root
na lokalnim stroji ,ale jako napr fax,bin na vzdalenem stroji. Situace
je takova:
mam pocitac na nem bezi mgetty+sendfax, po prichodu faxu spoustim script
ktery chrousta fax a to trva hrozne dlouho, proto chci toto presunout na
server. Na to se mi prave hodi ten rsh, ale mgetty je spousteno pres
inittab a tudiz bezi na root-ovi a me to nedovoli ten remonte command
spustit.

                        Predem diky za radu
                                               Dan

 --