Linux jako komunikacni server

Daniel Stanek Daniel.Stanek na mius.cz
Úterý Květen 26 17:37:26 CEST 1998

On Tue, 26 May 1998, Leos Bitto wrote:

> No a asi budou problemy s tim malym diskem... neni problem to nainstalovat
> na velky disk na pod tech 80 MB to orezat na dobre fungujici reseni. Ale
> primo to do tech 80 MB nainstalovat... no nevim nevim. Ja bych to asi
> udelal tak ze bych docasne pripojil dalsi disk, ten bych behem instalace
> pripojil jako /usr, vsechno bych rozbehal, a pak to sesypal na ten jeden
> 80 MB disk.

Ja mam nainstalovany dva routery na 80MB discich (386 - 8mb ram) a
funguji perfektne. Doporucuji nainstalovat
jen to nutne z RH4.2 (RH5 je o neco narocnejsi) a pak se Vam tam vejdou i
zdrojaky 2.0.33 s prekladacem.

Ostatne povedlo se mi vmestnat konfiguraci routeru jen na jednu disketu
(jadro, ifconfig, route, pppd, sh ...), takze kdyz se chce, tak je 80mb
velmi mnoho :-)

dan

---
Daniel Stanek, <Daniel.Stanek na mius.cz>
Mius a.s., Teplice
Cesnet, uzel Teplice
tel. 0417/515211