Linux jako komunikacni server - dalsi dotazy

Ing. Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Květen 27 13:03:06 CEST 1998

> dekuji za prvni sprsku odpovedi. Mam jeste par dotazu:
>
> 1. Dozvedel jsem se, ze UART by mel byt 16550, aby to fungovalo OK.
> Kdyz jsem tu IO kartu vyndal, zadny svab s tim oznacenim tam neni -
> hlavni svab zda se je nejaky "Winbond W86C450" - nebo to neni to
> prave cislo? Ma tahle karta FIFO buffer nebo nema? Kde by se dala
> pripadne koupit uplne normalni ISA karta s 16550? Neda se proste jen
> prohodit tenhleten Winbond brouk za jinej? Za kterej? Kde se da
> koupit?

Oznaceni 16550 (pripadne 16450 - ten nebrat) je jisty standard. V
citovanem "Winbond ..." je umisteno vic veci najednou - obvykle
obsluha pro 2 seriove a 1 paralelni port ...

Rozdil mezi 16450 a 16550 je v rychlosti a ve fronte - 16550 muze
tusim prijmout 16 bytu bez obslouzeni = mensi zatez CPU.

Toto oznaceni povi kazdy slusnejsi Checkit - napr. program CONFIG.
Jestli nic nemate, ozvete se na mou adrsu.

Odpvedi na dalsi dotazy prenecham zkusenejsim Linuxakum ...
Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s