Linux jako komunikacni server - dalsi dotazy

Martin Brachtl brachtlm na sgi.felk.cvut.cz
Středa Květen 27 12:40:27 CEST 1998

> Toto oznaceni povi kazdy slusnejsi Checkit - napr. program CONFIG.
> Jestli nic nemate, ozvete se na mou adrsu.

myslim ze to umi zjistit i obycejny setserial
  Martin Brachtl           |    Dep. of Computer Sc.
  Ph.D. Student            |    FEL-CVUT Praha, CZ

  e-mail: mailto:brachtlm na sun.felk.cvut.cz
  www:    http://sgi.felk.cvut.cz/staff/brachtlm.html
Get Windows CE and watch Windows crash in the palm of your hand...