Neda sa odhlasit z konferencie

Michal Vitecek fuf na fuf.sh.cvut.cz
Středa Květen 27 12:06:30 CEST 1998

> Ak sa chcete odhlasit z konferencie, odhlasovaci mail musi prist z
> adresy
> z ktorej ste sa prihlasovali.

 no jestli je tohle pravda, není to zrovna nejlepší řešení. nešlo by to
 nějak změnit, aby se mohl odhlásit i člověk z jiné adresy - myslím, že
 když přesně zadá adresu, z které se chce odhlásit je téměř jisté, že to
 asi bude on ...

> --
> Jonny

			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)