ppa.o modul v 2.1.x jadrach

Stanislav Meduna stano na etm.co.at
Středa Květen 27 14:46:46 CEST 1998

> pouziva niekto paralelny zip spolu s 2.1.x kernelom?

Ano, bez problemov (cca od verzie 2.1.95 - predtym bolo par
jadier, kde poriadne nechodil kmod). Dokonca sa bez problemov
sam natiahne pri 'mount /mnt/zip'. ZIP mam ale na samostatnom
porte.

> Pokusal som sa pripojit ho, ale po 'modprobe ppa' dostanem hlasku
>
> /lib/modules/2.1.103/scsi/ppa.o: init_module: Device or resource busy
> a ziaden modul sa nenatiahne.

Ak sa nemylim, zahlasi to aj pokial ho natahujes a v ZIP-e
nie je medium (aj preto sa hodi kmod, alias scsi_lowlevel ppa
v /etc/conf.modules a natahovanie az ked to naozaj chcem
namontovat).

Pokial to nie je Tvoj pripad, mas na rovnakom porte aj
tlaciaren ? V takom pripade by mohlo pomoct zabit lpd
a/alebo removnut lp.o.

Ak Ti to nepojde, mailni mi a poslem Ti pre inspiraciu
moje /etc/conf.modules.

Zdravi
--
				Stano