ppp na RedHat 5.0

Robert Hanzlik robi na mia.cz
Středa Květen 27 14:52:59 CEST 1998

Zdravim.

> verzi pppd.
> 2.1.x kde
>
> No jo, ja pred tim zkousel pppd 2.3.3 a ten po navazani spojeni linku
> okamzite shodil. To ten stary aspon zustal bezet.

To asi ano, lec verze 2.2.x si nerozumi s novym PPP systemem v jadre a
verze 2.3.x pro X < 5 ma problem s tricifernym cislem buildu (2.1.xxx).
2.3.5 jiz funguje dobre i s xxx > 99.

> Doufam, ze ano. Parkrat jsem bezhlavym upgradovanim dopadl
> jak sedlaci u
> Chlumce.

Jojo, i to se cloveku muze stat, pak to holt chce mit jen zdrojaky, dost
casu, nalady, znalosti a trpelivosti. Vetsinou se to da nejak vyresit.

S pozdravem
               Robi

Robert Hanzlik - odborny konzultant, M.I.A. a.s.
sefredaktor JUNyKS serveru - http://www.junyks.cz