Linux jako komunikacni server - dalsi dotazy

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Květen 27 15:11:32 CEST 1998

On Wed, 27 May 1998, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> dekuji za prvni sprsku odpovedi. Mam jeste par dotazu:
>
> 1. Dozvedel jsem se, ze UART by mel byt 16550, aby to fungovalo OK.
> Kdyz jsem tu IO kartu vyndal, zadny svab s tim oznacenim tam neni -
> hlavni svab zda se je nejaky "Winbond W86C450" - nebo to neni to
                                            ^^^
Tohle zrejme znamena ze je tam 16450 - obycejny UART bez FIFO . Pokud
ta 486tka bude delat jen router, pak by to mohla zvladnout i s timhle
svabem. Kdyz tam pustite squid, nebo neco narocnejsiho na disk - mozna
nastanou problemy - zalezi na rychlosti na tom portu.