Linux jako komunikacni server - dalsi dotazy

Středa Květen 27 19:17:58 CEST 1998

On Wed, 27 May 1998, Martin Brachtl wrote:

> myslim ze to umi zjistit i obycejny setserial

Ano, umi. Na to ovsem potrebujete nabootovany Linux. No a kdyz uz ten
Linux bootuje tak staci se podivat co ze to pri bootovani pise o seriovych
portech. Pokud neco takoveho:

ttyS00 at 0x03f8 (irq = 4) is a 16550A
ttyS01 at 0x02f8 (irq = 3) is a 16550A

tak je vse v nejlepsim poradku. Pokud neco jineho (8250, 16450, 16550),
je to problem.

Staci vzit bootovaci disketu od libovolne distribuce (treba ten RedHat
4.1), nabootovat a kouknout co to napise.

Leos Bitto