spomaleny tar?!

COP cop na gtinet.sk
Pátek Květen 29 16:58:19 CEST 1998

Ma niekto vysvetlenie preco mi  tar pri rozpakovavani archivu zastavuje
po urcitom mnozstve roztarovanych dat, vizera to ako nejaky 'davkovy'
sposob roztarovavania (zjavny nezmysel) a pritom na to nie je ziadny
dovod? Mam RH5 (Hurricane) a v RH4.2 som nic podobne nikdy nepozoroval.
Problem sa vyskytuje aj na konzole aj v X-och. Vsimol som si to hned po
instalacii a uz s tym nejaku dobu 'zijem' ale hnevaju ma veci ktore su a
nemaju byt. :-) Poradi niekto?
Dik
Dusan

--