spomaleny tar?!

Robert Hanzlik robi na mia.cz
Pátek Květen 29 17:05:09 CEST 1998

Zdravim a pozdravuji.

> Ma niekto vysvetlenie preco mi  tar pri rozpakovavani archivu
> zastavuje
> po urcitom mnozstve roztarovanych dat, vizera to ako nejaky 'davkovy'
> sposob roztarovavania (zjavny nezmysel) a pritom na to nie je ziadny
> dovod? Mam RH5 (Hurricane) a v RH4.2 som nic podobne nikdy
> nepozoroval.
> Problem sa vyskytuje aj na konzole aj v X-och. Vsimol som si
> to hned po
> instalacii a uz s tym nejaku dobu 'zijem' ale hnevaju ma veci
> ktore su a
> nemaju byt. :-) Poradi niekto?

Jiz se to tu, pokud mne ma chaba pamet nesali, diskutovalo. Jde ve sve
podstate pouze a jen o to, ze v TAR baliku jsou userID + groupID, ktera
se tar marne snazi identifikovat na vasem systemu. Je treba mu tuto
"feature" bud zakazat, nebo si pohrat s nastavenim radek "shadow, passwd
a group" v /etc/nsswitch.conf. Ono vubec cely nsswitch.conf je dosti
nova vec, ktera je az v glibc2 systemech. Lide od SUNu to maji o to
jednodussi, ze se s tim jiz na svem milackovi setkali. Doporucuji proto
peclive postudovat dokumentaci ohledne nastaveni /etc/nsswitch.conf
voleb a trosku je potrapit.

S pozdravem
               Robi

Robert Hanzlik - odborny konzultant, M.I.A. a.s.
sefredaktor JUNyKS serveru - http://www.junyks.cz