SNMP

Lubos Vitek vitek na intrak.tuke.sk
Pátek Květen 29 17:56:12 CEST 1998

On Fri, 29 May 1998 antonin.klein na spt.cz wrote:

> Poradi mi nekdo kde je mozne ziskat programy snmpget,snmpset,snmpwalk a
> snmptest vcetne zdrojaku pro Linux (SlackW) popripade zdrojaky pro jiny UNIX ?
>
> 	Tonda

No mna by skor zaujimalo, kde sa da zohnat nejaka 'lepsia' dokumentacia
k spominanym programom vratane snmpd a snmpc ... V manualoch ani zo sameho
konfiguracneho suboru snmpd.conf sa toho vela vycitat neda.

						Lubos Vitek.

|	   student FEI TU Kosice, odbor Programove systemy         |
|	         systemovy administrator pre Linux                 |
|	          http://www.intrak.tuke.sk/~vitek		   |
|      	 	    email: vitek na intrak.tuke.sk 	    	   |