LDAP (was: Re: Ako nahradit Exchange...)

kubitovi na mbox.lantanet.cz kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pátek Květen 29 11:49:56 CEST 1998

> Jo, to je, co mne zajima. Umi to Linux? Existuje nejaky, pokud
> mozno free, LDAP server pro Linux?

Volne dostupna je referencni implementace LDAP v2 z U. of Michigan, viz

http://www.umich.edu/~dirsvcs/ldap

Pro lokalni pouziti potrebujete slapd z baliku ldap-3.3. Netscape Communicator
s nim fungoval hned, v Outlooku jsem musel v properties LDAP serveru nastavit
Search Base = NULL.

Je to par let stary software a nevypada moc udrzovane, existuje k nemu kolekce
postupne posbiranych patchu. Nekde v Redhatu je ldap*rpm, ktere ma tyto patche
pribalene.

Uspesne testovano na Linuxu a Solarisu.

Marek Kubita