PThreads + zjistovani casu

Jindrich Sarson sarsonj na alpha.inf.upol.cz
Neděle Květen 31 10:43:13 CEST 1998

Dobry den,

  pisu multithreadovy program pod linuxem a vyuzivam knihovnu
LinuxThreads. Jako soucast pozadavku na program je i statistika, kolik
ktery thread sebral kernel+user a pod. To by se dalo celkem jednoduse
zjistit, kdybych vedel PID threadu. Nepodarilo se mi vsak objevit funkci,
ktera mi z pthread_t zjisti PID. Vubec definice pthread_t v pthread.h je
takova zahadna - nikde jsem nenasel, co tato struktura vlastne obsahuje.

  Pokud by nekdo vedel co s tim, prosim poradte mne, at stale nemusim
poslouchat pripominky zadavatele meho bak. projektu typu "To by v NT bylo
tak snadne" nebo "No uz by se to ty unixari mohli od Microsoftu naucit a
taky to tam maimplementovat". :-(

Diky,

   Jindrich Sarson