PThreads + zjistovani casu

David Šauer davids na orfinet.cz
Neděle Květen 31 17:15:47 CEST 1998

Jindrich Sarson wrote:

> [...]
> LinuxThreads. Jako soucast pozadavku na program je i statistika, kolik
> ktery thread sebral kernel+user a pod. To by se dalo celkem jednoduse
> zjistit, kdybych vedel PID threadu. Nepodarilo se mi vsak objevit funkci,
> ktera mi z pthread_t zjisti PID. Vubec definice pthread_t v pthread.h je
> takova zahadna - nikde jsem nenasel, co tato struktura vlastne obsahuje.
>
>   Pokud by nekdo vedel co s tim, prosim poradte mne, at stale nemusim
> poslouchat pripominky zadavatele meho bak. projektu typu "To by v NT bylo
> tak snadne" nebo "No uz by se to ty unixari mohli od Microsoftu naucit a

Nazdar,
  Z thread_t to pid asi nezjistis, je to typ unsigned long.
  Asi bych zkusil, aby to pid oznamil sam thread.
Napr:

   pid_t pids[5];
   void* mythread(void* p)
   {
      pids[(int)p]=getpid();
      ... nejaka cinnost ...
   }

   pthread_create(&tmp, NULL, mythread, (void*)1);
   if (existuje_proces(pids[1])) zpracuj_info();

> Diky,
 	neni zac
                                               David Sauer
                                               davids na orfinet.cz