ANNOUNCE: Linux joystick driver, verse 1.2.0

Vojtech Pavlik vojtech na twilight.ucw.cz
Neděle Květen 31 21:39:20 CEST 1998

Preji dobry den!

Prave jsem vypustil novou versi linuxoveho joystickoveho driveru, 1.2.0. Ta
se od predchozich lisi predevsim vetsi skupinou podporovanych joysticku
(zahrnuje i digitalni joysticky firem Advanced Gravis, Logitech a
Microsoft), a tim, ze je modularni.

Bohuzel vetsinu podporovaneho hardware nevlastnim, a proto vsechny
subdrivery nejsou patricne otestovane. Pokud tedy mate nejaky joystick,
linux, trochu casu, a naladu pomoci pri testovani, zkuste si nainstalovat
tento driver.

Pokud najdete nejake chyby, ci nejaky joystick, se kterym nepracuje, nebo,
dokonce, nedejboze, bude ten driver fungovat bez potizi, napiste mi, rad si
to prectu. :)

Jeho homepage je:

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~vojtech/joystick/

A je mozne ho stahnout na:

ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/linux/joystick/joystick-1.2.0.tar.gz

Preji mnoho stesti,
			Vojtech Pavlik