Pocitac prestane komunikovat s klavesnici

Stanislav Boscik stanislav.boscik na usa.net
Neděle Květen 31 21:20:35 CEST 1998

Zdravicko!
Muj problem je ten, ze mi vzdy po nejake dobe (5 min az 2 dny)
prestane pocitac komunikovat s klavesnici. Klavesnici muzu odpojit
a znovu pripojit a nic. Musim udelat shutdown -r.
(Bez klavesnice je to docela zabava!)
Po mnoha pokusech jsem dosel k jednomu. Pokud nebezi
program top (ktery mi na nejake konzoli bezi prakticky vzdycky),
tak se to nestane. Timhle tvrzenim si nejsem na 100% jisty,
ale vypada to tak. Zkusil jsem vymenit klavesnici a je to
to same.

Konfigurace:
RH 5.0, kernel 2.0.33 + FAT32 patch.
486DX2/66, MB FIC 486-VIP-IO (VLB/PCI), 12MB RAM
video MiroCrystal 12SD

Jeste jedna vec. Mival jsem podobny problem kdyz mi v DOSu
mabehl sleep mode (at uz HD nebo videokarta). Klavesnice pote
odmitla spolupracovat. Od te doby se na mem pocitaci zmenilo
uz vsechno krome videokarty a problem neustale pretrvava.
(Podotykam, ze APM v kernelu ani BIOSu nemam a tento jev neni
zavisly na nastaveni hdparm -S.) Druhou videokartu ted nemam
k dispozici, tak se ptam:

Ma nekdo podobny problem nebo se s tim uz setkal?

Stanislav Boscik